Головна » Файли » Корисна інформація |
У розділі матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
ДПА-2016 з географії в основній школі (9 клас)Географія. ДПА 9 клас Завдання для проведення державної підсумкової атестації мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими МОН України. Для проведення атестації вчитель на свій розсуд готує декілька варіантів завдань. Кожен варіант має тестові завдання різних типів і рівнів складності, зокрема: ...
|
У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з географії, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання. Під кожним завданням у тестах з географії ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання. Спосіб виконання всіх завдань у запропонованих тестах ЗНО онлайн з географії максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО. Після виконання всіх тестів вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розраховано ваш результат у тестових та рейтингових балах. Після завершення тесту буде зазначено час, який ви витратили на його виконання. Ви можете завершити тест достроково натиснувши відповідну кнопку поряд із кожним завданням. Також, за останнім посиланням у списку тестів на цій сторінці, ви можете відкрити повний список всіх тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з географії. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви отримуєте правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання.
|
ЗНО з географії: особливості тесту 2016 рокуТест зовнішнього незалежного оцінювання з географії у 2016 році складається із завдань чотирьох форм: завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдань на встановлення відповідності, завдань з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді, а також завдань відкритої форми з короткою відповіддю... |
Програма ЗНО з географії 2016 рокуПрограма зовнішнього незалежного оцінювання досягнень випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти з географії, що є конкурсним предметом при вступі до вищих навчальних закладів за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарно-медичного спрямувань) на основі повної загальної середньої освіти. |
З 2016 року ДПА проводитимуть у формі ЗНОМіністерство освіти і науки у майбутньому планує змінити формат проведення державної підсумкової атестації, проводячи її у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Про це повідомив заступник міністра освіти Павло Полянський під час проведення селекторної наради, в ході якої було обговорені питання проведення ДПА та ЗНО у 2015 році. |
ДПА 9 клас 2016 Географія Авт: Довгань А. Вид-во: Генеза Автор: Довгань А. Совенко В.
ISBN: 978-966-11-0551-4
обкладинка: м яка
стр.: 72
формат: А-5
вид-во: Генеза
Збірник завдань охоплює зміст чинної навчальної програми шкільного курсу Географія України. Основна мета посібника — допомогти вчителю підготувати варіанти контрольних робіт для проведення державної підсумкової атестації з географії в основній школі за допомогою різнорівневих завдань. До збірника входить 10 варіантів контрольних робіт,кожен з яких складається з 23 завдань.
http://dpa.alldz.net/publ/dpa_9_klas/dpa_geografija/zbirnik_zavdan_geografija_9_klas_dovgan_a_i_derzhavna_pidsumkova_atestacija_2016/29-1-0-254 |
Наказ МОН України від 08.02.2016 № 94 «Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році»Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році Для ознайомлення з документом, завантажте його у форматі PDF (натиснувши "скачати дистанційно") |
Особливості дистанційного навчання Незначний за обсягом час існування системи дистанційної освіти, що базується на використанні сучасних технічних засобів збереження та доставки інформації, масової комунікації, не сприяє створенню розвинених наукових теорій у цій галузі. У тому вигляді, в якому вони вже існують, вони більше стосуються технічної й організаційної сторін функціонування цієї системи. Суто психологічні і педагогічні аспекти системи дистанційної освіти до сьогодні залишаються найменш науково-теоретично обґрунтованими й усвідомленими. Однак вітчизняний і зарубіжний досвід практики дистанційної освіти, що вже склався, наближає нас до розуміння сутності та особливостей цієї системи, заснованої на використанні специфічних освітніх технологій, сучасних методик навчання, технічних засобів і способів передачі інформації, інформаційних та телекомунікаційних технологій, дає змогу осмислити їх на рівні теоретичної концепції. Базовим для створення будь-якої концепції є визначення основних її понять. |
Педагогічні поради батькам щодо морально-етичного виховання в сім'їПоряд із позитивним значенням засобів масової інформації для розвитку молодої людини, їхній вплив на суспільну свідомість, зокрема юнаків і дівчат, стає дедалі небезпечним. Інформація сучасних засобів медіа, що перевантажена ідеями, руслами боротьби, конкуренції, насильства, конструює психіку молоді, навіює моделі агресивної поведінки та відчуття небезпечного життя. Значна частина батьків занепокоєна сильним потягом їхніх дітей до телебачення, відеофільмів та ігор, що відволікають їх від навчальних занять, різноманітних видів діяльності, корисних для особистісного розвитку молоді, вияву їхніх здібностей. Небезпека з боку засобів масової інформації полягає ще в тому сенсі, що вони «перехоплюють» у батьків виховний вплив на дітей, послаблюють результативність їхніх педагогічних дій, оскільки стають вагомим джерелом значущої та привабливої для молоді інформації.
|
Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році |